كشورهای آ.سه.آن چالش های ایجاد شده توسط رسانه های جدید را بررسی می كنند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه نیو استریتز تایمز، در این نشست با موضوع اصلی 'ارتباط مردم و اتصال فرهنگ ها در جهت جامعه واحد آ.سه.آن'، 'رییس یتیم' وزیر فرهنگ، ارتباطات و اطلاع رسانی مالزی كه ریاست آن را بر عهده دارد، گفت: نشست های اولیه در این كنفرانس با كشورهای چین، كره جنوبی و ژاپن به منظور توسعه شبكه همكاری بین این كشورها و اعضا آ.سه.آن برگزار می شود.

در این نشست، چالش های ایجاد شده توسط رسانه های جدید، ایجاد آگاهی در مورد مسائل جاری از قبیل بحران اقتصاد جهانی در غرب، تغییرات آب و هوایی و امنیت غذایی نیز مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

وزیران اطلاع رسانی اتحادیه آ.سه.آن كه در قالب هیاتی به نام كاروان اطلاعات آ.سه.آن جلسات سالیانه خود را برگزار می كنند از سال 1989 كار خود را با برگزاری اولین نشست در جاكارتای اندونزی آغاز كردند و در حال حاضر ریاست این هیات بر عهده لائوس است كه در این نشست ریاست این هیات به مالزی واگذار می شود و میانمار نیز معاونت این هیات را برعهده خواهد گرفت.

مالزی، اندونزی، میانمار، سنگاپور، تایلند، فیلیپین، برونئی، ویتنام، لائوس و كامبوج اعضای اتحادیه كشورهای جنوب شرق آسیا (آ.سه.آن) را تشكیل می دهند.

آساق**335** 1574





:: برچسب‌ها: عشق , آلمان , روش ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: